Monday 20 February 2012

East meets West

Im a not a fan of an orchestra but disebabkan nak teman my mother and my bestie will be there so aku pun bersetuju untuk pergi ke TKC Orchestra Royal Concert at UiTM Shah Alam. Before aku sampai situ, aku teman mak aku pergi rumah kan beliau. Nak ada reunion lunch konon. Penat jaga adab, nasib baik tak makan square. Tiba di Uitm Shah Alam, first thing dalam kepala aku, gila besar tempat ni, kalah UPNM. Macam best je dapat sambung belajar kat sini. Nak pujuk mama tolak idea UIA ketepi lah. Hehe. Dress code was batik or baju kebangsaan. Aku ada satu je batik. Batik issue. Hell no aku nak pakai batik tu. Aku pun cooperate dengan OP Shinbei pakai tie RMC. Di samping itu boleh claim pulak. Sampai je parking lot, banyak bus sekolah. Sdar, stf, stj, ssp, and mckk. Banyak. Ni meninbulkan satu persoalan, mana budak boy? Baru teringat diorang kene campak dalam hutan sebab ada kem jati diri minggu ni. Orchestra tu agak menarik. The best part was lagu Thriller. Thumbs up girls (Y). Mesti diorang practise macam orang gila. Kalah training passing out parade.Terhibur hati tengok budak budak sekolah tu. Mesti diorang nak try nampak paling macho nak try awek awek sekolah perempuan tu. Cari peluang nak usha. Skendo awal awal. Haha, rindu pulak zaman persekolahan. Today was a new experience sebab dapat tengok orchestra.
With OP Harith Amirizal.


Standing for the negeri sembilan song. We just stand
 and took pictures since we dont know the song


The Stars of the Day.
 Esok, have fun lah korang kat Universal Studios. I really wish I could be there. 

No comments:

Post a Comment